Teslimat & İade & Değişim


Ürün/ürünler satıcının anlaşmalı olduğu kargo ile alıcının adresine teslim edilecektir. Siparişleriniz, banka onayı alındıktan sonra 3 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde kargoya teslim edilir ancak Pandemi sürecindeki koşullar sebebi ile kargo şirketlerinin şube bazında uygulamaya koyduğu kısıtlamalar nedeniyle bölgesel olarak farklılık göstermektedir. Bu süre 1-10 iş günü arasına çıkabilmektedir.

 

Ürünler, Kargo şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak gönderilir.

 

Kargo Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Bu sarkmalardan dolayı alıcı satıcıya herhangi bir sorumluluk yükleyemez. Ürün, Alıcı’dan başka bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcının yerinde olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden satıcı sorumlu değildir. Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler müşteriye ulaşmadıysa teslimat problemleri 0850 201 22 59 müşteri hizmetlerine bilgi@stilevs.com.tr e-mail adresi kullanılmak sureti ile derhal bildirilmelidir.

 

Zarar görmüş paket durumunda; Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer Kargo Şirketi yetkilisi paketin hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit edilmesini isteme hakkı alıcıda vardır. Paket Alıcı tarafından teslim alındıktan sonra Kargo Şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda satıcı Müşteri Hizmetlerine bildirilmelidir.


Sitemizden aldığınız herhangi bir ürünün firmamızdan kaynaklanan kusurlar sebebiyle arızalanması halinde garanti belgesinde belirtilen garanti süresince ve satın aldığınız tarihten itibaren iki yıl boyunca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde garantimiz altındadır. Satın alma tarihinden itibaren üç yıl içerisinde talebiniz halinde ve şartları oluştuğu takdirde kusurlu ürün değiştirilir veya ücretsiz olarak onarılır.

Değişim şartlarının oluşup oluşmadığının değerlendirilmesinde garanti şartları esastır. Ürün değişiminin sağlanabilmesi için, ürünün gösterdiği kusurların her defasında bir yetkili servisimiz tarafından kayıt altına alınması gerekmektedir. Dolayısıyla garantisi devam eden ürünlerinize yetkili servislerimiz dışında müdahalede bulundurmamanızı öneririz.

Ürün garantisi ve ürün değişimi ile ilgili sorularınız için 0850 201 22 59 Çağrı Merkezimizi arayarak da bilgi alabilirsiniz.