Ürün/ürünler
satıcının anlaşmalı olduğu kargo ile alıcının adresine teslim edilecektir. Siparişleriniz,
banka onayı alındıktan sonra 3 iş günü (Pazartesi-Cuma) içerisinde kargoya
teslim edilir ancak Pandemi sürecindeki koşullar sebebi ile kargo şirketlerinin
şube bazında uygulamaya koyduğu kısıtlamalar nedeniyle bölgesel olarak
farklılık göstermektedir. Bu süre 1-10 iş günü arasına çıkabilmektedir.
Ürünler, Kargo
şirketlerinin adres teslimatı yapmadığı bölgelere telefon ihbarlı olarak
gönderilir.
Kargo
Şirketinin haftada bir gün teslimat yaptığı bölgelerde, sevk bilgilerindeki
yanlışlık ve eksiklik olduğu hallerde, bazı sosyal olaylar ve doğal afetler
gibi durumlarda belirtilen gün süresinde sarkma olabilir. Bu sarkmalardan
dolayı alıcı satıcıya herhangi bir sorumluluk yükleyemez. Ürün, Alıcı’dan başka
bir kişi/kuruluşa teslim edilecek ise, teslim edilecek kişi/kuruluşun teslimatı
kabul etmemesinden, sevk bilgilerindeki yanlışlık ve/veya Alıcının yerinde
olmamasından doğabilecek ekstra kargo bedellerinden satıcı sorumlu değildir.
Belirtilen günler içeriğinde ürün/ürünler müşteriye ulaşmadıysa teslimat
problemleri 0850 201 22 59 müşteri hizmetlerine bilgi@stilevs.com.tr e-mail
adresi kullanılmak sureti ile derhal bildirilmelidir.
Zarar görmüş
paket durumunda; Zarar görmüş paketler teslim alınmayarak Kargo Şirketi
yetkilisine tutanak tutturulmalıdır. Eğer Kargo Şirketi yetkilisi paketin
hasarlı olmadığı görüşünde ise, paketin orada açılarak ürünlerin hasarsız
teslim edildiğini kontrol ettirme ve durumun yine bir tutanakla tespit
edilmesini isteme hakkı alıcıda vardır. Paket Alıcı tarafından teslim
alındıktan sonra Kargo Şirketinin görevini tam olarak yaptığı kabul edilmiş
olur. Paket kabul edilmemiş ve tutanak tutulmuş ise, durum, tutanağın Alıcı’da
kalan kopyasıyla birlikte en kısa zamanda satıcı Müşteri Hizmetlerine
bildirilmelidir.
Sitemizden aldığınız herhangi bir ürünün firmamızdan kaynaklanan kusurlar sebebiyle arızalanması halinde garanti belgesinde belirtilen garanti süresince ve satın aldığınız tarihten itibaren iki yıl boyunca 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun hükümleri çerçevesinde garantimiz altındadır. Satın alma tarihinden itibaren üç yıl içerisinde talebiniz halinde ve şartları oluştuğu takdirde kusurlu ürün değiştirilir veya ücretsiz olarak onarılır.
Değişim şartlarının oluşup oluşmadığının değerlendirilmesinde garanti şartları esastır. Ürün değişiminin sağlanabilmesi için, ürünün gösterdiği kusurların her defasında bir yetkili servisimiz tarafından kayıt altına alınması gerekmektedir. Dolayısıyla garantisi devam eden ürünlerinize yetkili servislerimiz dışında müdahalede bulundurmamanızı öneririz.
Ürün garantisi ve ürün değişimi ile ilgili sorularınız için 0850 201 22 59 Çağrı Merkezimizi arayarak da bilgi alabilirsiniz.